Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Jsem čtenář 1
Získávám čtenářské dovednosti
Cena v prodejně:
89 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-4 Kč
85 Kč
U dodavatele
poslední kusy na objednávku.
V prodejně do 1 dne
K vyzvednutí zítra 13:00
Odesíláme do 1 dne
od 59 Kč, dodání po 8.7
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | zítra | |
Výdejní místa | ||
WEDO Pobočky, AlzaBox | 59 Kč | po 8.7 |
Balíkovna | 79 Kč | po 8.7 |
Zásilkovna | 69 Kč | po 8.7 |
Česká pošta - Balík Na poštu | 99 Kč | po 8.7 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | út 9.7 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | zítra |
WEDO doručení na adresu | 65 Kč | po 8.7 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | po 8.7 |
Česká pošta - Balík Do ruky | 119 Kč | po 8.7 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | út 9.7 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Nová pracovní učebnice Jsem čtenář navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou. Znalost tohoto souboru však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je primárně určena žákům 2. ročníku, popř. její část mohou využívat i žáci 1. ročníku, a to na konci školního roku místo 3. dílu slabikáře. Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle: • zvládat základní čtenářské dovednosti, • poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení. Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Žáci se učí číst nahlas, šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč, čárky a spojky ve větě apod., učí se rozlišovat mezi tím, co znamená číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně. V 16 kapitolách, z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy, práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad. Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou tzv. balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je uvedeno v 1. osobě jednotného čísla přítomného času). Udává také dosaženou úroveň určitého stupně získání dovednosti při práci s lekcí. Žák vybarví tolik políček na pásku, na kolik si myslí, že zvládá dovednost, které se v dané kapitole naučil. Stejné sebehodnocení obsahuje i karta, jež je součástí tohoto materiálu a kterou lze využít k opakovanému hodnocení práce žáka i v jiných předmětech. Takovýto způsob sebehodnocení může být prvním krokem k zavádění tzv. formativního hodnocení, kdy se žák porovnává pouze se svými výkony. Součástí jsou také stručné metodické poznámky pro vyučující. Učebnice byla pilotně ověřena na několika školách.
EAN | 9788076004122 |
---|---|
ISBN | 978-80-7600-412-2 |
Rozměry | 210 x 300 x 5 mm |
Hmotnost | 216 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 56 |
Nakladatelství: | Nov kola |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela