Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Jak jsem šel pro mléko a vrátil se s kolem

Jochen Mai

Co se skrývá za našimi rozhodnutími

Cena v prodejně: 99 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-10
89

U dodavatele

80-90ks na objednávku.

V prodejně do 6 dnů

K vyzvednutí út 7.1 13:00

Odesíláme do 6 dnů

od 59 Kč, dodání st 8.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 7.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčst 8.1
Balíkovna64 Kčst 8.1
Zásilkovna69 Kčst 8.1
Zásilkovna SK95 Kččt 9.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 7.1
One Curier65 Kčst 8.1
Balíkovna na adresu89 Kčst 8.1
Zásilkovna - domů99 Kčst 8.1
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 9.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Všichni se dnes a denně musíme rozhodovat. Řada rozhodnutí nemá na náš život nijak zásadních vliv, někdy jde ale o hodně, ba o všechno. A některá naše rozhodnutí jsou tak bláznivá, že jim zpětně sami skoro nemůžeme uvěřit. Ale jak vlastně proces rozhodování funguje a co ho ovlivňuje? Proč se dnes rozhodneme takto – a zítra úplně jinak? Rozhodují se ženy jinak než muži? Jsou spontánní rozhodnutí lepší než ta důkladně promyšlená? A pokud ano, proč?

Autor se v první části knihy se zabývá (nejen) výše uvedenými otázkami a hledá na ně odpovědi, ve druhé pak nabízí konkrétní praktické techniky a metody, jež mohou čtenářům rozhodovací proces usnadnit. Pojmenovává rovněž typické chyby, jichž se při rozhodování dopouštíme, a ukazuje, jak se jim příště můžeme vyhnout. K lepšímu pochopení vlastních cílů a tedy i ke snazšímu rozhodování napomůže i několik testů. Jedná se o velmi praktickou a zábavně napsanou knihu nejen pro ty, kdo mají s rozhodováním problémy.

Jochen Mai je ekonomický novinář a soukromý poradce pro oblasti social media, corporate blogs, employer branding a komunikace na sociálních sítích. Vyučuje rovněž na vysokých školách. Jeho blog karrierebibel.de získal v roce 2009 cenu Lead-Award. Je žádaných řečníkem, účastníkem diskusí a odborníkem na sociální média. Vydal řadu úspěšných knih.

EAN9788026213796
ISBN978-80-262-1379-6
Rozměry202 x 132 x 19 mm
Hmotnost314
Datum vydání01. 01. 2018
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:240
Nakladatelství:Portl
Jazyk:česky