Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Když se řekne veřejné mínění ...

Jiří Šubrt
Cena v prodejně: 210 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-21
189

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 4 dnů

K vyzvednutí pá 3.1 13:00

Odesíláme do 4 dnů

od 59 Kč, dodání po 6.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 3.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 6.1
Balíkovna64 Kčpo 6.1
Zásilkovna69 Kčpo 6.1
Zásilkovna SK95 Kčút 7.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 3.1
One Curier65 Kčpo 6.1
Balíkovna na adresu89 Kčpo 6.1
Zásilkovna - domů99 Kčpo 6.1
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 7.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha přináší komplexní pohled na problematiku veřejného mínění. Pojednává o něm jako o mnohovrstevnatém jevu, jehož percepce se neustále proměňuje. To ilustrují příklady z dávné i nedávné historie, které autorský kolektiv uvádí společně s úvahami od řady významných myslitelů, aby ukázal, že je důležité nevnímat veřejné mínění pouze jako čísla produkovaná dotazníkovými průzkumy. V prvé řadě to je totiž významný politický aktér, který hraje důležitou roli v politickém procesu. Jako takový se vyskytuje v různých společnostech a politických systémech, kde plní různé funkce a získává odlišné významy, podle toho, co si o něm myslí odborná veřejnost, ostatní političtí aktéři a samotná veřejnost.Kniha je určena těm, kteří mají zájem dobře porozumět politickému procesu i místu a možnostem veřejného mínění v něm. Její součástí jsou relativně samostatné bloky, jež se tematicky prolínají, doplňují a jako celek přinášejí plastický pohled na problematiku veřejného mínění v kontextu moderních demokratických společností.Představení samotného jevu se věnují úvodní části knihy, které pojednávají o původu, podobách, pojetích a funkcích veřejného mínění na základě historických reálií a dobových reflexí jejich povahy. Společně s tím jsou nastíněny možné směry dalšího vývoje veřejného mínění související zejména s proměnami komunikace a online prostředí. V podobné logice je poté zpracována druhá část knihy, v níž se autoři zabývají zkoumáním veřejného mínění, jeho historií, metodami a postupy empirického výzkumu. Při tom názorně představují těsné provázání teoretických reflexí, empirického zkoumání a reálných společenských úloh veřejného mínění.
EAN9788024658360
ISBN978-80-246-5836-0
Rozměry201 x 140 x 20 mm
Datum vydání14. 06. 2024
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:138
Nakladatelství:Karolinum
Jazyk:česky