Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Tvorba strategie a strategické plánování

Jiří Fotr
Cena v prodejně: 649 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-65
584

U dodavatele

10-20ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí po 6.1 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání út 7.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 6.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčút 7.1
Balíkovna64 Kčút 7.1
Zásilkovna69 Kčút 7.1
Zásilkovna SK95 Kčst 8.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 6.1
One Curier65 Kčút 7.1
Balíkovna na adresu89 Kčút 7.1
Zásilkovna - domů99 Kčút 7.1
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 8.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací.

Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu.

Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci strategických plánů zaujímá strategický investiční a finanční plán, a proto se jejich tvorbě, analýze a hodnocení včetně uplatnění počítačové podpory věnuje další část knihy.

Stejně jako kvalitní strategie a strategické plány je důležité provádět průběžné hodnocení postupu jejich realizace, na což se zaměřuje kapitola věnovaná hodnocení zvolené strategie a strategickému controllingu. Kniha neopomíjí ani další významné aspekty strategického managementu, kterými jsou řízení růstu, fúze a akvizice, strategický management rizika včetně krizového řízení a informační podpora strategického plánování pomocí nástrojů Business/Competitive Intelligence.

Autory publikace jsou uznávaní odborníci s teoretickým zázemím i zkušenostmi z vyšších manažerských postů včetně specialisty na tvorbu systémů počítačové podpory finančního plánování a investičního rozhodování.

EAN9788027124992
ISBN978-80-271-2499-2
Rozměry246 x 177 x 27 mm
Hmotnost840
Datum vydání01. 06. 2020
Vazbapevná vazba
Počet stran:416
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky