Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Jak z dobré firmy udělat skvělou

Jim Collins
Cena v prodejně: 489 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-49
440

Skladem (1ks)

dalších 40-50ks na objednávku.

Dostupné v prodejně

K vyzvednutí zítra

Odesíláme obratem

od 59 Kč, dodání pá 27.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpá 27.12
Balíkovna64 Kčpá 27.12
Zásilkovna69 Kčpá 27.12
Zásilkovna SK95 Kčpo 30.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
One Curier65 Kčpá 27.12
Balíkovna na adresu89 Kčpá 27.12
Zásilkovna - domů99 Kčpá 27.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 30.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými. PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT!
EAN9788024725451
ISBN978-80-247-2545-1
Rozměry240 x 170 x 25 mm
Hmotnost700
Datum vydání01. 09. 2008
Vazbapevná vazba
Počet stran:304
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky