Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Jaroslava Kynclová
Cena v prodejně: 179 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-18
161

U dodavatele

10-20ks na objednávku.

V prodejně do 2 dnů

K vyzvednutí st 27.11 13:00

Odesíláme do 2 dnů

od 59 Kč, dodání čt 28.11

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 27.11

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kččt 28.11
Balíkovna64 Kččt 28.11
Zásilkovna69 Kččt 28.11
Zásilkovna SK95 Kčpá 29.11

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 27.11
One Curier65 Kččt 28.11
Balíkovna na adresu89 Kččt 28.11
Zásilkovna - domů99 Kččt 28.11
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 29.11

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
EAN9788073730611
ISBN978-80-7373-061-1
Rozměry210 x 150 x 10 mm
Hmotnost200
Datum vydání01. 09. 2009
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:152
Nakladatelství:FORTUNA
Jazyk:česky