Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

O podstatě reklamy

Jaroslav Světlík
Cena v prodejně: 499 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-50
449

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí st 24.7 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 25.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 24.7

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 25.7
Balíkovna79 Kččt 25.7
Zásilkovna69 Kččt 25.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 25.7
Zásilkovna SK95 Kčpá 26.7

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 24.7
WEDO doručení na adresu65 Kččt 25.7
Zásilkovna - domů99 Kččt 25.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 25.7
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 26.7

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy?

Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled.

Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů.

EAN9788089447855
ISBN978-80-89447-85-5
Rozměry219 x 159 x 22 mm
Datum vydání01. 01. 2012
Vazbapevná vazba
Nakladatelství:Eurokódex
Jazyk:slovensky