Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

Jakub Slavík

Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Cena v prodejně: 299 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-30
269 Kč

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí pá 2.5 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání po 5.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 2.5

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 5.5
Zásilkovna69 Kčpo 5.5
Zásilkovna SK95 Kčút 6.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 2.5
One Curier65 Kčpo 5.5
Zásilkovna - domů99 Kčpo 5.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 6.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají.

Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.

EAN9788024748191
ISBN978-80-247-4819-1
Rozměry242 x 170 x 12 mm
Hmotnost332
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:192
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky