Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích

Cena v prodejně: 249 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-25
224

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí pá 26.7 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání po 29.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 26.7

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpo 29.7
Balíkovna79 Kčpo 29.7
Zásilkovna69 Kčpo 29.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpo 29.7
Zásilkovna SK95 Kčút 30.7

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 26.7
WEDO doručení na adresu65 Kčpo 29.7
Zásilkovna - domů99 Kčpo 29.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpo 29.7
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 30.7

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

První kniha svého druhu v ČR. Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory, které většinou vedou ke konečnému výběru studia na dané (střední) škole. Školy však velmi často svoji prezentaci ve veřejném prostoru, tj. v médiích nebo na sociálních sítích podceňují a nebo tento druh prezentace nemají dostatečně dobře zvládnutý. V nejhorším případě se této oblasti nevěnují vůbec. Tato kniha je prvním uceleným materiálem, který se cíleně věnuje školám a jejich prezentaci na sociálních sítích a v médiích. Čtenáře ale rozhodně nečeká pouhá obecná teorie. Naopak. Velkým přínosem knihy je zejména její konkrétnost a praktičnost. Kniha je plná praktických příkladů, konkrétních ukázek mediálních prezentací škol z celého území ČR, konkrétních postupů a nápadů. Obsahuje návody jak vytvořit kvalitní obsah pro prezentaci školy na sociálních sítích. Nabízí rovněž postupy jaká vytvářet témata, jak je zpracovávat do tiskových zpráv, jak je doručit k novinářům a jak si s novináři dlouhodobě budovat dobré vztahy. Současně poukazuje na možnosti, jak si svépomocí vytvářet mediální obraz v případě absence mediálního zájmu. Přestože ukázky, postupy a jednotlivé kroky jsou v knize popisovány primárně pro střední školy, inspiraci z textu lze čerpat i pro školy základní.
EAN9788074023989
ISBN978-80-7402-398-9
Rozměry295 x 285 x 238 mm
Hmotnost226
Datum vydání16. 12. 2019
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:120
Nakladatelství:Computer Media
Jazyk:česky