Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Jak na média

Cena v prodejně: 220 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-22
198

U dodavatele

10-20ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí zítra 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání pá 26.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpá 26.7
Balíkovna79 Kčpá 26.7
Zásilkovna69 Kčpá 26.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpá 26.7
Zásilkovna SK95 Kčpo 29.7

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
WEDO doručení na adresu65 Kčpá 26.7
Zásilkovna - domů99 Kčpá 26.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpá 26.7
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 29.7

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.

Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.

EAN9788074020711
ISBN978-80-7402-071-1
Rozměry230 x 170 x 10 mm
Hmotnost224
Datum vydání01. 10. 2011
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:116
Nakladatelství:Computer Media
Jazyk:česky