Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Sociologie pro ekonomy a manažery

Ivan Nový; Alois Surynek; kolektiv

2., přepracované a rozšířené vydání

Cena v prodejně: 319 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-32
287

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí út 30.7 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání st 31.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 30.7

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčst 31.7
Balíkovna79 Kčst 31.7
Zásilkovna69 Kčst 31.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčst 31.7
Zásilkovna SK95 Kččt 1.8

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 30.7
WEDO doručení na adresu65 Kčst 31.7
Zásilkovna - domů99 Kčst 31.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčst 31.7
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 1.8

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům.
EAN8024717050
ISBN80-247-1705-0
Hmotnost0.49000000953674316
Datum vydání15. 09. 2006
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:288
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky