Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Analýza obsahu mediálních sdělení

Irena Carpentier - Reifová
Cena v prodejně: 165 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-17
148

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 4 dnů

K vyzvednutí pá 29.11 13:00

Odesíláme do 4 dnů

od 59 Kč, dodání po 2.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 29.11

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 2.12
Balíkovna64 Kčpo 2.12
Zásilkovna69 Kčpo 2.12
Zásilkovna SK95 Kčút 3.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 29.11
One Curier65 Kčpo 2.12
Balíkovna na adresu89 Kčpo 2.12
Zásilkovna - domů99 Kčpo 2.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 3.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.
EAN9788024619804
ISBN9788024619804
Rozměry0 x 0 x 0 mm
Hmotnost200
Datum vydání19. 10. 2011
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:150
Nakladatelství:--- Neznámé nakladatelství ---
Jazyk:česky