Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Analýza obsahu mediálních sdělení

Irena Carpentier - Reifová
Cena v prodejně: 165 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-17
148

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 4 dnů

K vyzvednutí st 8.1 13:00

Odesíláme do 4 dnů

od 59 Kč, dodání čt 9.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 8.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kččt 9.1
Balíkovna64 Kččt 9.1
Zásilkovna69 Kččt 9.1
Zásilkovna SK95 Kčpá 10.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 8.1
One Curier65 Kččt 9.1
Balíkovna na adresu89 Kččt 9.1
Zásilkovna - domů99 Kččt 9.1
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 10.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.
EAN9788024619804
ISBN9788024619804
Rozměry0 x 0 x 0 mm
Hmotnost200
Datum vydání19. 10. 2011
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:150
Nakladatelství:--- Neznámé nakladatelství ---
Jazyk:česky