Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Investiční poradenství: Co s tou KRIZÍ

Miloš Filip
Cena v prodejně: 397 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-40
357

U dodavatele

50-60ks na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí čt 2.1 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání pá 3.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAčt 2.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpá 3.1
Balíkovna64 Kčpá 3.1
Zásilkovna69 Kčpá 3.1
Zásilkovna SK95 Kčpo 6.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kččt 2.1
One Curier65 Kčpá 3.1
Balíkovna na adresu89 Kčpá 3.1
Zásilkovna - domů99 Kčpá 3.1
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 6.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Nová publikace pro bankéře a investiční poradce, kteří potřebují udržet stávající byznys a získat nové obchody. Manuál pro tuto i kteroukoli další krizi, která nás nezbytně čeká… První a tedy jediná publikace šitá na míru osobním bankéřům a investičním poradcům, kteří chtějí uspět v "pokrizovém" období po roce 2008 u svých klientů. Kteří potřebují udržet stávající byznys a získat nové obchody. Knihu využijí také všichni zájemci o investiční psychologii. Co se dočtete: Jaké jsou nejtypičtější reakce klientů na současnou situaci a co s tím? Jak na nové investiční obchody? Jak jednat s těmi, kteří už nechtějí o investicích ani slyšet? A dokonce jsou vůči vám možná agresivní? Jak je přesvědčit, že bezpečí bankovního účtu nemusí být to nejlepší? Jak nově sestavovat portfolia tak, aby respektovala strach z akciových trhů, a přitom měla šanci odolat inflaci? A kdo je hlavním viníkem současné situace? V r. 2008 jsme mohli věřit, že prasknutí americké nemovitostní bubliny přineslo sice prudký, ale krátkodobý šok. Dnes vidíme něco zcela jiného. Krize v Evropě především v důsledku chování některých evropských vlád přešla do chronické fáze. A změnila svět investic na delší dobu, než jsme čekali. Jak se na novou situaci adaptovat? Jak mluvit zákazníky, kteří se už jednou spálili? Jak přesvědčit staré i nové klienty, že investování, podílové fondy či jsou nadále tou nejefektivnější cestou ke zhodnocení osobních úspor?
EAN9788090545717
ISBN978-80-905457-1-7
Rozměry240 x 171 x 18 mm
Hmotnost604
Datum vydání01. 10. 2013
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:232
Nakladatelství:Institut pro finanční poradenství
Jazyk:česky