Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Filmové plakáty - Dějiny jednoho média
Ian Haydn Smith310-320ks na objednávku.
K vyzvednutí po 6.1 13:00
od 59 Kč, dodání út 7.1
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | po 6.1 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | út 7.1 |
Balíkovna | 64 Kč | út 7.1 |
Zásilkovna | 69 Kč | út 7.1 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | st 8.1 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | po 6.1 |
One Curier | 65 Kč | út 7.1 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | út 7.1 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | út 7.1 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | st 8.1 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Tvorba filmových plakátů je stará jako film samotný. Plakáty zpočátku poukazovaly na téma propagovaného filmu: od dobrodružství a romantiky až po napínavé a mrazivé horory. Poté, s nástupem fenoménu filmových hvězd, začaly prodávat zejména hollywoodský životní styl.
Tato kniha, plná plakátů z nejrůznějších částí světa a všech období filmové tvorby, je podrobnou historií jednoho z nejzajímavějších reklamních médií. Obsahuje kapitoly zaměřené na tvůrce plakátů, vývoj stylů, vliv politiky a ideologie i na to, jakou roli ve vývoji filmového plakátu hrála komerce.
Je to zábavná, poučná a strhující cesta po kinematografii, umění a obchodu, který láká miliony diváků do pokladen kin.
Oproti původnímu vydání kniha obsahuje i 16 nových stran o vývoji českého a slovenského filmového plakátu!
EAN | 9788075296252 |
---|---|
ISBN | 978-80-7529-625-2 |
Rozměry | 296 x 243 x 29 mm |
Hmotnost | 1806 |
Datum vydání | 01. 11. 2021 |
Vazba | pevná vazba |
Počet stran: | 304 |
Nakladatelství: | Slovart |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela