Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Oděv – Móda – Tvorba

Helena Jarošová
Cena v prodejně: 250 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-25
225

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí pá 26.7 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání po 29.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 26.7

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpo 29.7
Balíkovna79 Kčpo 29.7
Zásilkovna69 Kčpo 29.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpo 29.7
Zásilkovna SK95 Kčút 30.7

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 26.7
WEDO doručení na adresu65 Kčpo 29.7
Zásilkovna - domů99 Kčpo 29.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpo 29.7
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 30.7

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Tato knížka uvádí na pravou míru značně rozšířený názor, jenž ztotožňuje oděv s módou a módu s oděvem. V dosavadních knižních titulech dlouhodobě převažuje přístup orientovaný na popis vizuálních znaků oděvních mód a posloupnost jejich změn. Sledovaná problematika se zaměřuje nejen na obecně evropskou a z ní hlavně francouzskou oblast, ale i na českou situaci. Cílem je především osvětlit jak sociálně, psychologicky a esteticky významnou problematiku oděvu a odívání, tak i módu jako na jedné straně relativně autonomní instituci a na druhé straně fenomén rázu sociálního, ekonomického a uměleckého. Historické přístupy v některých kapitolách nabývají na samostatnosti (Česká móda po roce 1918), především však v celku knihy i v jednotlivých kapitolách se historie prolíná s otázkami teoretickými. Objevují se sondy do středověké a aristokratické módy období před Francouzskou revolucí 1789, následujícího 19. století, v němž zrod modernity přidal módě na významu a vážnosti. Převažuje 20. století, nechybí ani výhledy do budoucnosti a kritika módy. Knížka je vhodnou příručkou pro obory odívání a módy, textilu, divadelního a filmového kostýmu, zaujme humanitně zaměřené studenty a vědce, žurnalisty a v neposlední řadě i širokou veřejnost uživatelů oděvu.
EAN9788087989531
ISBN9788087989531
Datum vydání12. 02. 2020
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:264
Nakladatelství:UMPRUM
Jazyk:česky