Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti
Hana HurtíkováPřípadová studie pádu vlády Mirka Topolánka v roce 2009
Cena v prodejně:
198 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-20 Kč
178 Kč
U dodavatele
5-10ks na objednávku.
V prodejně do 4 dnů
K vyzvednutí pá 29.11 13:00
Odesíláme do 4 dnů
od 59 Kč, dodání po 2.12
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | pá 29.11 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | po 2.12 |
Balíkovna | 64 Kč | po 2.12 |
Zásilkovna | 69 Kč | po 2.12 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | út 3.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | pá 29.11 |
One Curier | 65 Kč | po 2.12 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | po 2.12 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | po 2.12 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | út 3.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Výzkum v oblasti politické komunikace, zejména v souvislosti s ověřováním teorie framingu (rámování), je v České republice opravdu na počátku. O možném účinku rámů (do kterých jsou zpravodajská sdělení zabalena) na formování politických postojů veřejnosti toho zatím víme poměrně málo. Autorka se proto pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší první ucelený náhled na teoretické vymezení framingu a jeho komplexní charakter v procesu politické komunikace. Představuje ucelenou metodologii jeho výzkumu a v rámci případové studie testuje potenciální účinek rámování na politické chování veřejnosti.
V knize lze najít odpovědi na otázky: Jak je definován a jak se projevuje framing v politické komunikaci? Co je podstatou zpravodajského framingu? Jak média vytváří rámy, do kterých zabalují svá sdělení? Jak mohou tyto rámy působit na politické chování diváků televizního zpravodajství? Jaké existují metodologické postupy pro vymezení a testování jejich účinku?
V knize lze najít odpovědi na otázky: Jak je definován a jak se projevuje framing v politické komunikaci? Co je podstatou zpravodajského framingu? Jak média vytváří rámy, do kterých zabalují svá sdělení? Jak mohou tyto rámy působit na politické chování diváků televizního zpravodajství? Jaké existují metodologické postupy pro vymezení a testování jejich účinku?
EAN | 9788073254001 |
---|---|
ISBN | 9788073254001 |
Datum vydání | 13. 10. 2016 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 196 |
Nakladatelství: | Centrum pro studium demokracie a kultury |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela