Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Paříme
Edward RossKomiksová historie videoher
380-390ks na objednávku.
K vyzvednutí út 7.1 13:00
od 59 Kč, dodání st 8.1
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | út 7.1 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | st 8.1 |
Balíkovna | 64 Kč | st 8.1 |
Zásilkovna | 69 Kč | st 8.1 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | čt 9.1 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | út 7.1 |
One Curier | 65 Kč | st 8.1 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | st 8.1 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | st 8.1 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | čt 9.1 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Ve chvíli, kdy poprvé spustil bratrovo zaprášené Atari, se komiksový kreslíř Edward Ross zbláznil do videoher. Po letech si začal klást otázky: Čím jsou hry tak výjimečné? Proč je hrajeme? A jak hry ovlivňují náš svět? V publikaci vhodné pro malé i velké zájemce nás provází časem od průkopnických technických vynálezů ze čtyřicátých let až po moderní éru výpravných hitů a skvostů nezávislé scény. Fanoušci a fanynky se mohou těšit, že na stránkách potkají legendární hry jako Minecraft, Super Mario, Doom, Last of Us, God of War, Legend of Zelda, Grand Theft Auto, Tomb Raider nebo Fallout.
Co nás hry jako Dungeons & Dragons nebo Bioshock mohou naučit o svobodné vůli a osobní odpovědnosti? Jak herní designéři vytvářejí světy, v nichž se chceme ztratit? Proč a jak se ovladače stávají prodloužením našich těl? Jak se proměnilo zobrazení žen či ras ve videohrách? A ve které zemi způsobila obliba arkádových automatů nedostatek drobných?
EAN | 9788027522569 |
---|---|
ISBN | 9788027522569 |
Rozměry | 231 x 167 x 18 mm |
Datum vydání | 23. 10. 2024 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 208 |
Nakladatelství: | HOST |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela