Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Paříme
Edward RossKomiksová historie videoher
Předpokládaný termín naskladnění: 24.10.2024
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | čt 24.10 | |
Výdejní místa | ||
WEDO Pobočky, AlzaBox | 59 Kč | pá 25.10 |
Balíkovna | 79 Kč | pá 25.10 |
Zásilkovna | 69 Kč | pá 25.10 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | po 28.10 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | čt 24.10 |
WEDO doručení na adresu | 65 Kč | pá 25.10 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | pá 25.10 |
Balíkovna na adresu | 119 Kč | pá 25.10 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | po 28.10 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Od chvíle, kdy poprvé spustil bratrovo zaprášené atari, se komiksový kreslíř Edward Ross zbláznil do videoher. Po letech si začal klást otázky: Čím jsou hry tak výjimečné? Proč je hrajeme? A jak hry ovlivňují náš svět? V publikaci vhodné pro malé i velké zájemce nás provází časem od průkopnických technických vynálezů ze čtyřicátých let až po moderní éru blockbusterových hitů a skvostů nezávislé scény. Fanoušci a fanynky se mohou těšit, že na stránkách spatří legendární hry jako Minecraft, Super Mario, Doom, Last of Us, God of War, Legend of Zelda, Grand Theft Auto, Tomb Raider nebo Fallout.
Co nás hry jako Dungeons & Dragons nebo Bioshock učí o svobodné vůli a osobní odpovědnosti? Jak herní designéři vytvářejí krajiny, v nichž se chceme ztratit? Proč a jak se ovladače stávají prodloužením našich těl? Jak se proměnilo zobrazení žen či ras ve videohrách? A ve které zemi způsobila obliba arkádových automatů nedostatek drobných?
EAN | 9788027522569 |
---|---|
ISBN | 9788027522569 |
Rozměry | 229 x 167 x 0 mm |
Datum vydání | 22. 10. 2024 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 208 |
Nakladatelství: | HOST |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela