Oblíbené (0)
Košík
je prázdný
česky

E-kniha Smích v televizní reklamě

Petra Bačuvčíková
EbookE-kniha / Ebook [pdf]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
69

Ihned ke stažení

Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.

EAN9788087500729
ISBN978-80-875-0072-9
Dostupné formátypdf
Datum vydání2015
Vazbae-book
Počet stran:138
Nakladatelství:VeRBuM
Jazyk:česky