Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

E-kniha Péče o zákazníky

Aleš Spáčil

Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti

EbookE-kniha / Ebook [pdf]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
97

Ihned ke stažení

Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.
EAN8024705141
ISBN80-247-0514-1
Dostupné formátypdf
Datum vydání2002
Vazbae-book
Počet stran:116
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky