Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha Péče o zákazníky
Aleš SpáčilCo od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti
E-kniha / Ebook [pdf]
Návod na stažení e-knihy
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
97 Kč
Ihned ke stažení
Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.
EAN | 8024705141 |
---|---|
ISBN | 80-247-0514-1 |
Dostupné formáty | |
Datum vydání | 2002 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 116 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela