Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha První kroky v podnikání
Martina VáclavíkováE-kniha / Ebook [pdf|epub|mobi]
Návod na stažení e-knihy
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
119 Kč
Ihned ke stažení
První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom:
* jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky,
* jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět,
* jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste,
* a jak je využít ve svůj prospěch,
* jak se odlišit od konkurence,
* a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět.
Martina Václavíková, MBA
Během své pracovní praxe působila na vedoucích a manažerských pozicích jako obchodní ředitelka a tyto pracovní zkušenosti ji přivedly ke studijnímu programu MBA. Díky studiu strategického řízení a širšímu pochopení jeho souvislostí se zaměřila na tuto oblast, původně jako konzultant, nad rámec svých pracovních aktivit. Od roku 2010 se osamostatnila a pracuje jako nezávislý poradce v oblasti strategického řízení a krizového managementu. Věnuje se především problematice středních a menších firem a také neziskových organizací v období růstu. Specializuje se na tvorbu měřitelných systémů hodnocení a efektivity práce, zvyšování produktivity a motivační způsoby odměňování.
EAN | 9788026500131 |
---|---|
ISBN | 978-80-265-0013-1 |
Dostupné formáty | pdf|epub|mobi |
Datum vydání | 2013 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 112 |
Nakladatelství: | BizBooks |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela