Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
Martina BlažkováE-kniha / Ebook [pdf]
Návod na stažení e-knihy
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
319 Kč
Ihned ke stažení
Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu
EAN | 9788024715353 |
---|---|
ISBN | 978-80-247-1535-3 |
Dostupné formáty | |
Datum vydání | 2007 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 280 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela