Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
E-kniha Mezinárodní marketing
Martin MachekStrategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání
E-knihy nelze tisknout!
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
EAN | 9788027130061 |
---|---|
ISBN | 978-80-271-3006-1 |
Dostupné formáty | pdf|epub|mobi |
Datum vydání | 2021 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 208 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela