Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

E-kniha Psychologie reklamy

kolektiv a

5., rozšířené a aktualizované vydání

EbookE-kniha / Ebook [pdf|epub|mobi]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
467

Ihned ke stažení

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy.

EAN9788027136544
ISBN978-80-271-3654-4
Dostupné formátypdf|epub|mobi
Datum vydání2023
Vazbae-book
Počet stran:360
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky