Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha Chování zákazníka
kolektiv aJak odkrýt tajemství "černé skříňky"
E-kniha / Ebook [pdf]
Návod na stažení e-knihy
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
361 Kč
Ihned ke stažení
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.
EAN | 9788024735283 |
---|---|
ISBN | 978-80-247-3528-3 |
Dostupné formáty | |
Datum vydání | 2011 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 360 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
Další knihy od autora kolektiv a
© 2024 Knihkupectví Daniela