Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Jörg PetzoldJak získat zákazníka špičkovými službami
E-kniha / Ebook [pdf]
Návod na stažení e-knihy
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
186 Kč
Ihned ke stažení
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů.
EAN | 8024713217 |
---|---|
ISBN | 80-247-1321-7 |
Dostupné formáty | |
Datum vydání | 2006 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 160 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela