Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha Image a firemní identita
Jiří MikešE-kniha / Ebook [pdf]
Návod na stažení e-knihy
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
319 Kč
Ihned ke stažení
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření"
image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.
image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.
EAN | 9788024727905 |
---|---|
ISBN | 978-80-247-2790-5 |
Dostupné formáty | |
Datum vydání | 2009 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 192 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela