Oblíbené (0)
Košík
je prázdný
česky
Nakoukni do knihy

E-kniha Mezinárodní marketing

Hana Machková

Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

EbookE-kniha / Ebook [pdf|epub|mobi]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
254

Ihned ke stažení

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
EAN9788024753669
ISBN978-80-247-5366-9
Dostupné formátypdf|epub|mobi
Datum vydání2015
Vazbae-book
Počet stran:200
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky