Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha Moderní marketingová komunikace
Hana JahodováE-kniha / Ebook [pdf]
Návod na stažení e-knihy
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
356 Kč
Ihned ke stažení
Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn
í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.
í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.
EAN | 9788024736228 |
---|---|
ISBN | 978-80-247-3622-8 |
Dostupné formáty | |
Datum vydání | 2010 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 320 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela