Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Manažment organizácií

Dušan Šimo
Cena v prodejně: 346 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-35
311

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí zítra 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání st 24.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčst 24.7
Balíkovna79 Kčst 24.7
Zásilkovna69 Kčst 24.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčst 24.7
Zásilkovna SK95 Kččt 25.7

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
WEDO doručení na adresu65 Kčst 24.7
Zásilkovna - domů99 Kčst 24.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčst 24.7
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 25.7

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na trhu a dosiahnutia pozície vrcholového manažmentu. Marketingové prostredie trhu možno v súčasnosti považovať za veľmi náročné, pretože úspešný manažér môže byť len ten, ktorý si osvojí moderné prístupy k rozhodovaniu, plánovaniu, organizovaniu, ku kontrole a k iným. V učebnici sa dočítate o moderných koncepciách manažmentu. Dosahovanie trvalej úspešnosti a prosperity podniku na trhu je základná požiadavka rozvoja spoločností, aby sa dosiahla spokojnosť ich zákazníkov a dodávateľov. Cieľom autorov bolo vytvoriť ucelený obsah základov manažmentu a takisto ucelený súbor poznatkov o princípoch, metódach, technikách manažérskej práce nielen pre študentov ekonomických, manažérskych a spoločenských študijných programov vysokých škôl, ale aj pre ostatných záujemcov o predmetnú problematiku z podnikateľského prostredia či verejnej správy.

EAN9788081682421
ISBN978-80-8168-242-1
Rozměry250 x 175 x 18 mm
Datum vydání01. 10. 2015
Vazbapevná vazba
Počet stran:264
Nakladatelství:Wolters Kluwer
Jazyk:slovensky