Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy
Cena v prodejně: 699 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-520
179

U dodavatele

50-60ks na objednávku.

V prodejně do 2 dnů

K vyzvednutí út 26.11 13:00

Odesíláme do 2 dnů

od 59 Kč, dodání st 27.11

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 26.11

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčst 27.11
Balíkovna64 Kčst 27.11
Zásilkovna69 Kčst 27.11
Zásilkovna SK95 Kččt 28.11

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 26.11
One Curier65 Kčst 27.11
Balíkovna na adresu89 Kčst 27.11
Zásilkovna - domů99 Kčst 27.11
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 28.11

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.

Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.

Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

EAN9788025621592
ISBN978-80-256-2159-2
Rozměry255 x 178 x 25 mm
Hmotnost980
Datum vydání14. 02. 2018
Vazbapevná vazba
Počet stran:224
Nakladatelství:Svojtka
Jazyk:česky