Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketingová komunikace v místě prodeje

Daniel Jesenský
Cena v prodejně: 249 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-25
224 Kč

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí pá 11.4 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání po 14.4

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 11.4

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 14.4
Balíkovna64 Kčpo 14.4
Zásilkovna69 Kčpo 14.4
Zásilkovna SK95 Kčút 15.4

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 11.4
One Curier65 Kčpo 14.4
Balíkovna na adresu89 Kčpo 14.4
Zásilkovna - domů99 Kčpo 14.4
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 15.4

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.

Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.

V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

EAN9788027117246
ISBN978-80-271-1724-6
Rozměry248 x 177 x 32 mm
Hmotnost1
Datum vydání01. 09. 2020
Vazbapevná vazba
Počet stran:512
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky