Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
CI.CZ 1990-2007 /česky/
Michal Richtr;Alan ZárubaFiremní Styl v České republice!
5-10ks na objednávku.
K vyzvednutí pá 3.1 13:00
od 59 Kč, dodání po 6.1
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | pá 3.1 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | po 6.1 |
Balíkovna | 64 Kč | po 6.1 |
Zásilkovna | 69 Kč | po 6.1 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | út 7.1 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | pá 3.1 |
One Curier | 65 Kč | po 6.1 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | po 6.1 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | po 6.1 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | út 7.1 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Autoři této knihy, Michal Richtr a Alan Záruba, zahrnuli do vybraného souboru projekty, které se staly významnými tím, že si z různých důvodů vydobyly příkladného postavení. Nejedná se jen o projekty firemního stylu velkých českých firem, bank nebo finančních institucí s mezinárodním dosahem, ale i o projekty vizuální prezentace menších podniků, neziskových organizací, kulturně-vzdělávacích a společenských institucí nebo českých měst a krajů.
Souhrn 38 projektů je v úvodní části publikace doplněn o tématickou historickou studii a podrobnou metodiku práce odborníků, kteří se tvorbou a rozvojem jednotného vizuálního stylu u nás profesionálně zabývají. Kniha obsahuje také stručnou biografii jednotlivých designérů a terminologický slovník vybraných pojmů.
Publikace CI.CZ 1990 – 2007 zprostředkovává tak poprvé naší veřejnosti téma, které je stále více populární, nicméně zatím nedostatečně odborně komunikované.
EAN | 9788025418352 |
---|---|
ISBN | 9788025418352 |
Datum vydání | 05. 12. 2008 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 240 |
Nakladatelství: | CI.CZ |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela