Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Modern Americaness

Christopher Long

The New Graphic Design in the United States 1890-1940

Cena v prodejně: 1 490 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-149
1 341

U dodavatele

250-260ks na objednávku.

V prodejně do 4 dnů

K vyzvednutí čt 28.11 13:00

Odesíláme do 4 dnů

od 59 Kč, dodání pá 29.11

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAčt 28.11

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpá 29.11
Balíkovna64 Kčpá 29.11
Zásilkovna69 Kčpá 29.11
Zásilkovna SK95 Kčpo 2.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kččt 28.11
One Curier65 Kčpá 29.11
Balíkovna na adresu89 Kčpá 29.11
Zásilkovna - domů99 Kčpá 29.11
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 2.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Venturing across five decades of American culture, this landmark book explores how modern graphic design emerged in the United States and how it became an intrinsic feature of the country's identity. Christopher Long tells this story in a wholly new way, exposing many long-forgotten figures and movements, and resurrecting the debates and conceptions that were integral to the new art. In a series of deeply involving portraits of American artists and innovators who helped shape the very look of the modern age, American Modernness offers a sweeping story of the country's visual culture and its distinctiveness.
Christopher Long is Martin S. Kermacy Centennial Professor in the School of Architecture at the University of Texas at Austin. He is the author of more than twenty books, including Lucian Bernhard and Adolf Loos: Meaning, Context, Reception-Essays.
EAN9788074374401
ISBN9788074374401
Datum vydání18. 11. 2024
Vazbapevná vazba
Počet stran:264
Nakladatelství:KANT
Jazyk:anglicky