Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Choosing and Using Paper for Great Graphic Design
Mark Hampshire;Keith Stephensonposlední kusy na objednávku.
K vyzvednutí út 7.1 13:00
od 59 Kč, dodání st 8.1
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | út 7.1 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | st 8.1 |
Balíkovna | 64 Kč | st 8.1 |
Zásilkovna | 69 Kč | st 8.1 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | čt 9.1 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | út 7.1 |
One Curier | 65 Kč | st 8.1 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | st 8.1 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | st 8.1 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | čt 9.1 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
In the world of print, paper choice influences every design project and designers often complain about the lack of genuinely good reference material for projects requiring a strong design input. Choosing and Using Paper for Great Graphic Design fills this gap. Case studies detail how the paper was chosen, the innovative treatments applied (folding, binding, cutting, embossing, printing, etc), and why they make the piece successful. By highlighting what was made possible through the paper choice, and how it affected the final design, this guide shows how paper influences and enhances graphic design and explains how to choose and use the right paper for the job. It explains how to turn ideas into reality.
A primary resource to inspire original creative thought, it showcases the very best designs created through the ingenious and groundbreaking use of paper and printing techniques.
EAN | 080665615887 |
---|---|
ISBN | 9782940361588 |
Datum vydání | 15. 10. 2008 |
Vazba | pevná vazba |
Počet stran: | 256 |
Nakladatelství: | Rotovision |
Jazyk: | anglicky |
© 2024 Knihkupectví Daniela