Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Konec marketingu

Carlos Gil

Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

Cena v prodejně: 349 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-35
314

U dodavatele

70-80ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí út 7.1 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání st 8.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 7.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčst 8.1
Balíkovna64 Kčst 8.1
Zásilkovna69 Kčst 8.1
Zásilkovna SK95 Kččt 9.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 7.1
One Curier65 Kčst 8.1
Balíkovna na adresu89 Kčst 8.1
Zásilkovna - domů99 Kčst 8.1
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 9.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!

Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh.

Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

EAN9788027112968
ISBN978-80-271-1296-8
Rozměry244 x 164 x 10 mm
Hmotnost336
Datum vydání01. 06. 2021
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:200
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky