Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing
Adam Madleňák
Cena v prodejně:
496 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-50 Kč
446 Kč
U dodavatele
10-20ks na objednávku.
V prodejně do 1 dne
K vyzvednutí pá 2.8 13:00
Odesíláme do 1 dne
od 59 Kč, dodání po 5.8
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | pá 2.8 | |
Výdejní místa | ||
WEDO Pobočky, AlzaBox | 59 Kč | po 5.8 |
Balíkovna | 79 Kč | po 5.8 |
Zásilkovna | 69 Kč | po 5.8 |
Česká pošta - Balík Na poštu | 99 Kč | po 5.8 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | út 6.8 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | pá 2.8 |
WEDO doručení na adresu | 65 Kč | po 5.8 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | po 5.8 |
Česká pošta - Balík Do ruky | 119 Kč | po 5.8 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | út 6.8 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či právnych vzťahov a situácií v prostredí slovenských i zahraničných hospodárskych trhov, ktorých skúmanie je nevyhnutné pre rozhodovanie podnikateľského subjektu pri vstupe na zahraničný trh. Publikácia sa od ostatných v odbore odlišuje praktickým rozmerom skúmanej problematiky, ktorú reprezentujú poznatky autora plynúce z jeho vlastnej výskumnej činnosti i zo spolupráce so zástupcami zahraničných korporátnych spoločností.
Vysokoškolská učebnica je primárne určená pre študentov študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá so špecializáciou marketingová a masmediálna komunikácia, prípadne mediálne a informačné kompetencie a podporne aj pre študentov druhého stupňa právneho a ekonomického charakteru pre osvojenie si praktických súvislostí spojených s medzinárodným podnikaním. Je však cenným zdrojom informácií aj pre manažérov spoločností či iných vedeckovýskumných pracovníkov z oblastí medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu.
EAN | 9788057106364 |
---|---|
ISBN | 978-80-571-0636-4 |
Rozměry | 214 x 154 x 8 mm |
Datum vydání | 01. 11. 2023 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 116 |
Nakladatelství: | Wolters Kluwer |
Jazyk: | slovensky |
© 2024 Knihkupectví Daniela